Вечірня форма навчання
Спеціалізація «Вальдорфська педагогіка»
Дорогі друзі!
В українському суспільстві з кожним роком зростає інтерес до вальдорфської педагогіки. Свідчення цьому – черги в існуючі дитячі садочки та школи з вальдорфською методикою. Вальдорфська педагогіка має столітню світову історію як прогресивна педагогічна система, поширена в багатьох країнах. В Україні вона отримує подальший розвиток, глибоко зв’язуючись з національною традицією.
Щире прагнення сучасних вчителів і вихователів до інновацій, а також ініціативи батьківської громади створити новий освітній простір для своїх дітей, підтримується Міністерством освіти і науки України. З 2001 по 2014 роки тривав науково-методичний експеримент всеукраїнського рівня «Розвиток вальдорфської педагогіки в Україні». Його підсумком стала рекомендація Міністерства освіти і науки щодо впровадження педагогічної системи «Вальдорфська школа» у загальноосвітні навчальні заклади України (Наказ МОН № 1044 від 15.09.2014).
В Україні вже є досвід роботи вальдорфських шкіл і садочків. Але сьогодні з’являються нові можливості творчого підйому, професійного зростання й саморозвитку кожного вчителя і вихователя, оскільки вальдорфська педагогіка отримує новий імпульс розвитку на державному рівні. В Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова відкрито навчально-дослідницький центр «Вальдорфська педагогіка» (2014 р.), впроваджено спеціалізацію «Вальдорфська педагогіка» (в межах спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») (2015 р.). Вже здійснюється навчання перших студентів за названою спеціалізацією.
Під час проходження навчання у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова Ви зможете розвинути власну творчу інтуїцію, познайомитися з унікальними методиками викладання предметів, отримаєте відповіді на проблемні запитання щодо виховання і навчання гіперактивних дітей та дітей індиго.
Передбачено вивчення таких дисциплін (в межах програми та поза програмою):
Для вчителів:
- «Основи антропософії та вальдорфської педагогіки»;
- «Методика і дидактика вальдорфської педагогіки»;
- «Проектний підхід в діяльності вчителя»;
- «Здоровий розвиток дитини з урахуванням семилітнього циклу»;
- «Організація та управління навчально-виховним процесом в вальдорфському закладі освіти»;
- «Підготовка та самовиховання вальдорфського вчителя»;
- «Малювання форм» як особливий метод розвитку образного мислення і терапії в вальдорфській педагогіці»;
- «Елементи мистецтва: живопис і пластика, музика, рукоділля»;
- «Ботмерівська гімнастика як мистецтво виховання та саморозвитку вальдорфського педагога»;
- «Евритмія та рецитація: педагогічні та терапевтичні можливості застосування».
- «Основи антропософії та вальдорфської педагогіки»;
- «Мистецтво виховання»;
- «Здоровий розвиток дитини в дошкільному віці»;
- «Організація та управління навчально-виховним процесом в дошкільному вальдорфському закладі освіти»;
- «Елементи мистецтва: живопис і пластика, музика, рукоділля»;
- «Ботмерівська гімнастика як засіб саморозвитку вальдорфського вихователя»;
- «Евритмія та рецитація: педагогічні та терапевтичні можливості застосування».
- «Терапія казкою та гра в дитячому вальдорфському садочку»;
- «Вальдорфська іграшка: її особливості і практика виготовлення. Лялька-мотанка з погляду антропософії»;
- «Виховання дванадцяти почуттів дитини».
Для вихователів:
- «Основи антропософії та вальдорфської педагогіки»;
- «Мистецтво виховання»;
- «Здоровий розвиток дитини в дошкільному віці»;
- «Організація та управління навчально-виховним процесом в дошкільному вальдорфському закладі освіти»;
- «Елементи мистецтва: живопис і пластика, музика, рукоділля»;
- «Ботмерівська гімнастика як засіб саморозвитку вальдорфського вихователя»;
- «Евритмія та рецитація: педагогічні та терапевтичні можливості застосування».
- «Терапія казкою та гра в дитячому вальдорфському садочку»;
- «Вальдорфська іграшка: її особливості і практика виготовлення. Лялька-мотанка з погляду антропософії»;
- «Виховання дванадцяти почуттів дитини».