- Деталі
- Автор: moderator
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 1719
Звіт
Звітно-наукову конференцію "Освіта і наука 2019" навчально-наукового Центру вечірнього навчання Факультету менеджменту освіти та науки було проведено 16 квітня 2019 року.
Було зроблено розподіл доповідей студентів за 2 секціями:
1. Секція "Психолого-педагогічна" - аудиторія центрального корпусу о 18:15
2. Секція "Іноземна філологія" - аудиторія 461 центрального корпусу о 18:15
Студенти були нагороджені сертифікатами учасника звітно-наукової конференції "Освіта і наука 2019".
Студентам "Психолого-педагогічної" секції окрім сертифікатів учасника була вручена психологічна література.
- Деталі
- Автор: moderator
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 3187
Під час зимової сесії з 14.01.2019 р. по 01.02.2019 р. деканат працюватиме з 12:00 з
понеділка по п'ятницю
- Деталі
- Автор: moderator
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 2621
Порядок формування вибіркової складової на 2019/2020 н.р.
Факультет менеджменту освіти і науки
Навчально-науковий Центр вечірнього навчання
Додаток 1
Кафедра |
Назва дисципліни |
Шифр дисципліни цикл підготовки |
Інформація по дисципліні |
Форма навчання (денна, заочна, вечірня) |
Шифри груп, студенти яких повинні її обрати |
Анотація |
||
Загальна кількість годин |
Семестри вивчення за навчальним планом |
|||||||
КПС |
Консультування з проблем сексуальності |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Технології консультування індивідуальності |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Соціальна психотерапія особистості |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Релігійні психотерапевтичні практики |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Основи психології здоров’я |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Психотерапія дітей та підлітків |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КІ |
Математичні методи в психології |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
21 псв |
||
КПС |
Консультування з проблем сексуальності |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології консультування індивідуальності |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Соціальна психотерапія особистості |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Релігійні психотерапевтичні практики |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Основи психології здоров’я |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Психотерапія дітей та підлітків |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КІ |
Математичні методи в психології |
2 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології візуальної психодіагностики |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
анотація |
|
КПС |
Психотехнології взаєморозуміння між людьми |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
анотація |
|
КПС |
Профконсультування підлітків та старшокласників |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології екологічного психічного розвитку |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Психокорекція узалежнених форм поведінки |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Психологія розвитку дітей з психофізіологічними вадами |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Диференційна психологія |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Психологія впливу |
3 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
22 Псв(сп) |
||
КПС |
Консультування з проблем сексуальності |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Технології консультування індивідуальності |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Соціальна психотерапія особистості |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Релігійні психотерапевтичні практики |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Основи психології здоров’я |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Психотерапія дітей та підлітків |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КІ |
Математичні методи в психології |
2 цикл |
90 |
6 |
вечірня |
2 ПСв(п) |
||
КПС |
Технології візуальної психодіагностики |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
анотація |
|
КПС |
Психотехнології взаєморозуміння між людьми |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
анотація |
|
КПС |
Профконсультування підлітків та старшокласників |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Технології екологічного психічного розвитку |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Психокорекція залежних форм поведінки |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Психологія розвитку дітей з психофізіологічними вадами |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Диференційна психологія |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Психологія впливу |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
3 Псв(п) |
||
КПС |
Консультування з проблем сексуальності |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології консультування індивідуальності |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Соціальна психотерапія особистості |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Релігійні психотерапевтичні практики |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Основи психології здоров’я |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Психотерапія дітей та підлітків |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КІ |
Математичні методи в психології |
2 цикл |
90 |
7 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології візуальної психодіагностики |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
анотація |
|
КПС |
Психотехнології взаєморозуміння між людьми |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
анотація |
|
КПС |
Профконсультування підлітків та старшокласників |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Технології екологічного психічного розвитку |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Психокорекція залежних форм поведінки |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Психологія розвитку дітей з психофізіологічними вадами |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Диференційна психологія |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Психологія впливу |
3 цикл |
90 |
8 |
вечірня |
33 Псв(сп) |
||
КПС |
Психологічна допомога при посттравматичному синдромі |
1 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Когнітивно-поведінкова психотерапія |
1 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
анотація |
|
КПС |
Основи нейрофізіології |
1 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Психологія політичного піару |
1 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Консультування в руслі позитивного підходу |
2 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Психотехнології арттерапії |
2 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
ІТП |
Математичні методи та інформаційно-комунікаційні технології в психології |
2 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Психоаналіз дітей та підлітків |
2 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Психологія особистісних досягнень і звершень |
2 цикл |
90 |
3 |
вечірня |
12 мпсв |
||
КПС |
Аксіопсихологія |
2 цикл |
150 |
4 |
вечірня |
1 мпсв |
||
КПС |
Психологічна допомога при посттравматичному синдромі |
2 цикл |
150 |
4 |
вечірня |
1 мпсв |
||
КПС |
Психотехнології арттерапії |
2 цикл |
150 |
4 |
вечірня |
1 мпсв |
||
КПС |
Диференційна психологія |
1 цикл |
150 |
3 |
вечірня |
1 мпсв |
||
КПС |
Психологічна експертиза |
1 цикл |
150 |
3 |
вечірня |
1 мпсв |
|
|
КПС |
Організація психологічної служби |
2 цикл |
150 |
4 |
вечірня |
1 мпсв |
|
|
КПС | Психофізіологія та психосоматика | 2 цикл | 150 | 4 | вечірня | 1 мпсв | ||
КПС | Психологія професійних деструкцій | 2 цикл | 150 | 4 | вечірня | 1 мпсв | ||
ІТП | Математичні методи та інформаційно-комунікаційні технології | 2 цикл | 150 | 4 | вечірня | 1 мпсв | анотація | |
КПС | Психологія проектної діяльності | 2 цикл | 150 | 4 | вечірня | 1 мпсв | ||
КПС | Психоаналіз дітей та підлітків | 2 цикл | 150 | 4 | вечірня | 1 мпсв | анотація | |
КФ |
Логіка |
1 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
КТМС |
Соціологія |
1 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
ПДУ |
Політологія |
1 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
КЕТ |
Основи економічної теорії |
1 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
КК |
Релігієзнавство |
1 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
АФ |
Розмовна практика англійської мови |
2 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
КК |
Проблема міжкультурної комунікації |
2 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
анотація |
|
АФ |
Переклад ділової комунікації |
2 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
анотація |
|
АФ |
Синтаксис англійської мови |
3 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
анотація |
|
АФ |
Граматичні проблеми англійської мови в перекладі |
3 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
||
АФ |
Граматичні трансформації в усному та писемному перекладі |
3 цикл |
90 |
4 |
вечірня |
11 паінв |
анотація |
|
ДІСД |
Громадянська освіта |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
ДІСД |
Історія української державності |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
КТМС |
Соціологія |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація |
|
КТІДЛ |
Природознавство |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
КК |
Культурологія |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
МВРМСЛ |
Основи медіаграмності сучасного педагога |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
МВРМСЛ |
Дитяча література зарубіжних країн (за першою мовою) |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
СМ |
Український мовленнєвий етикет |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
СМ |
Норми сучасної української літературної мови |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
МВРМСЛ |
Мистецтво виразного слова |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
КФ |
Логіка |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
КСС |
Етика/естетика |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
КК |
Релігієзнавство |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
ДІСД |
Українська культура |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
||
АФ/РГФ |
Лінгвокультурологія |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
РЗЛ |
Література та інші види мистецтва |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація |
|
РЗЛ |
Актуальні тенденції світового літературного процесу |
1 цикл |
90 |
5 |
вечірня |
2 аінв(мс), 2 фнінв(п) |
анотація | |
ЗМГ | Основи прикладної лінгвістики | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | ||
РЗЛ | Практичний курс літературного аналізу | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | анотація | |
АФ/РГФ | Практика перекладу з другої мови | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | ||
МБВООЖЗ | Основи медичних знань | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | ||
КАФШГ | Вікова фізіологія та валеологія | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | ||
АФ/РГФ | Синтаксичні особливості іншомовного тексту | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Основи літературної творчості | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | анотація | |
МВРМСЛ | Методика компаративного навчання світовій літературі | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | |
|
АФ/РГФ | Основи теорії мовленнєвої комунікації | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Динаміка літературних стилів і жанрів | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | анотація | |
ІМ | Технологія тестування знань іноземної мови | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 аінв(мс), 2 фнінв(п) | ||
КФ | Логіка | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
КСОЦ | Соціологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
ЗМГ/АФ/РГФ | Соціолінгвістичні аспекти перекладу | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв | ||
ДСІД | Українська культура | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв | ||
ФМПМП | Академічне письмо | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | ||
ФМПМП | Основи наукової комунікації | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
ФМПМП | Основи академічної композиції | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | ||
МВРМСЛ | Методика навчання ЗЛ в культурологічному контексті | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
МВРМСЛ | Методика компаративного навчання світовій літературі | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | ||
АФ/РГФ | Основи теорії мовленнєвої комунікації | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
РЗЛ | Динаміка літературних стилів і жанрів | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | анотація | |
ІМ | Технологія тестування знань іноземної мови | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв | ||
ДІСД | Громадянська освіта | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
ДІСД | Історія української державності | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
КСОЦ | Соціологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
КК | Культурологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
КТІДЛ | Природознавство | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
МВРМСЛ | Основи медіаграмності сучасного педагога | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
МВРМСЛ | Дитяча література зарубіжних країн (за першою мовою) | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
СМ | Український мовленнєвий етикет | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
СМ | Норми сучасної української літературної мови | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
МВРМСЛ | Мистецтво виразного слова | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
КФ | Логіка | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
КСС | Етика/естетика | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
КК | Релігієзнавство | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
ДІСД | Українська культура | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
АФ/РГФ | Лінгвокультурологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Література та інші види мистецтва | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Актуальні тенденції світового літературного процесу | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
ЗМГ | Основи прикладної лінгвістики | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
РЗЛ | Практичний курс літературного аналізу | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
АФ/РГФ | Практика перекладу з другої мови | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
МБВООЖЗ | Основи медичних знань | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
КАФШГ | Вікова фізіологія та валеологія | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
АФ/РГФ | Синтаксичні особливості іншомовного тексту | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Основи літературної творчості | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
МВРМСЛ | Методика навчання ЗЛ в культурологічному контексті | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
МВРМСЛ | Методика компаративного навчання світовій літературі | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
АФ/РГФ | Основи теорії мовленнєвої комунікації | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
РЗЛ | Динаміка літературних стилів і жанрів | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | анотація | |
АФ/РГФ | Технологія тестування знань іноземної мови | 2 цикл | 90 | 6 | вечірня | 2 саінв(п) | ||
ПДУ | Політологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
КТМС | Соціологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
КФ | Риторика | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
КК | Культурологія | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
КТІДП | Правознавство | 1 цикл | 90 | 5 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
РЗЛ | Дитяча література країн, мова яких вивчається | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
КУМ | Мовленнєвий етикет у комунікативній діяльності | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | ||
МВРМСЛ | Виразне читання | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
МВРМСЛ | Методика вивчення світової літератури в культурологічному аспекті | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
МВРМСЛ | Використання елементів в компаративній практиці | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | ||
МВРМСЛ | Комп'ютерні технології у підготовці вчителя-словесника | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | ||
АФ | Інноваційні технології вивчення іноземної мови | 3 цикл | 90 | 6 | вечірня | 22 аінв | анотація | |
РГФ | Стилістика другої мови | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 32 аінв, фінв | анотація | |
ПТ | Основи педагогічної творчості | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 32 аінв, фінв | ||
ТІЛ | Інноваційні технології навчання і виховання | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 32 аінв, фінв | ||
УМ | Літературна норма в сучасній мовній практиці фахівців | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 32 аінв, фінв | ||
АФ/РГФ | Актуальні тенденції розвитку словникового складу іноземної мови | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | ||
АФ/РГФ | Синтаксис іноземної мови | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | ||
МВРМСЛ | Інтерактивні технології в сучасному освітньому просторі | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | анотація | |
РЗЛ | Основи літературознавчих досліджень | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | анотація | |
СУМ | Основи лінгвістичних досліджень | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | ||
МВІМ | Основи педагогічних досліджень (методика викладання іноземної мови) | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | ||
МВРМСЛ | Основи педагогічних досліджень (методика викладання світової літератури) | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 саінв | ||
КПТ | Практикум розв'язання педагогічних задач | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 саінв | анотація | |
РЗЛ | Поетика літератури | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 саінв | анотації | |
РЗЛ | Компетентнісна парадигма вивчення зарубіжної літератури | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 саінв | ||
АФ/РГФ | Практика перекладу з першої мови | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 саінв | ||
АФ/РГФ | Прагматика | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 саінв | ||
АФ | Проблеми перекладу англомовної літератури | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Переклад і міжкультурні особливості | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Ділове листування і переклад | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Синтаксис англійської мови | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Граматичні проблеми англійської мови та перекладу | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Граматичні трансформації в усному та письмовому перекладі | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Проблеми перекладу спеціальності і галузевої термінології | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ | Переклад наукової термінології | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
АФ |
Практикум наукового перекладу |
3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 паінв(п) | ||
СМ | Основи лінгвістичних досліджень | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | анотація | |
МВІМ | Основи педагогічних досліджень (методика викладання іноземної мови) | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | ||
МВРМСЛ | Основи педагогічних досліджень (методика викладання світової літератури) | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | ||
КПТ | Практикум розв'язання педагогічних задач | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | анотація | |
РЗЛ | Поетика літератури | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | анотація | |
РЗЛ | Компетентнісна парадигма вивчення зарубіжної літератури | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | ||
АФ/РГФ | Практика перекладу з першої мови | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | ||
АФ/РГФ | Прагматика | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 ффінв, 3 фаінв | ||
АФ | Проблеми перекладу англомовної літератури | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Переклад і міжкультурні особливості | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Ділове листування і переклад | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Сучасні проблеми художнього перекладу | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
КПС | Діалог як спосіб міжкультурного спілкування в сучасному світі | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
КПС | Основи ділового спілкування | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Проблеми перекладу спеціальної і галузевої термінології | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Переклад наукової термінології | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
АФ | Практикум з наукового перекладу | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 паінв | ||
Соціолінгвістичні аспекти перекладу | 1 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Проблеми міжкультурної комунікації | 1 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Діалог як спосіб міжкультурного спілкування | 1 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Актуальні тенденції світового літературного процесу | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 33 паінв | |||
Риторика та неориторика дискурсивних практик | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 33 паінв | |||
Лінгвістичні теорії ХХІ століття | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 33 паінв | |||
Академічне письмо | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Основи наукової комунікації | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Основи академічної композиції | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Основи мовознавчих наукових досліджень в перекладознавстві | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Лінгвістичні теорії другої половини ХХ століття | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Основи ділової комунікації | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Ділове листування і переклад | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Ділова англійська мова | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Синтаксис англійської мови | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Літературознавчий аналіз | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Лінгводидактика | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Вступ до філософії мови | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Специфіка перекладу наукових текстів | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
Особливості перекладу технічних | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 33 паінв | |||
РГФ | Теоретичний курс другої іноземної мови | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
АФ | Літературна норма в сучасній мовній практиці фахівця | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
ТІП | Зарубіжні освітні системи | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
АФ | Лінгвокультурологічні дослідження мовних феноменів | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
РЗЛ | Сучасна зарубіжна література | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
АФ | Мовленнєвий етикет у комунікативній діяльності | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
АФ | Методологія перекладу і теорія інтерпретації | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 11 мпаінв | ||
АФ/РГФ | Усний двосторонній переклад | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
АФ/РГФ | Порівняльна типологія іноземної та української мов | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
АФ/РГФ | Ділова іноземна мова | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
КПТ | Андрогоніка | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
КПТ | Акмеологія | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
КПІ | Комп'ютеризовани переклад | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
РЗЛ | Епос і міфологія країн, мова яких вивчається | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
РЗЛ | Культурна специфіка іспаномовних літератур Америки | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
РЗЛ | Культурна специфіка англомовних літератур Америки, Австралії, Канади | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
РЗЛ | Поетика літератури | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
РЗЛ | Порівняльне літературознавство (компаративістика) | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
КЕЕ | Етика науковця | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | анотація | |
СМ | Літературна норма в сучасній мовній практиці фахівця | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
СМ | Культура наукового мовлення | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 маінв | ||
АФ/РГФ | Порівняльна типологія іноземної та української мов | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
АФ/РГФ | Перекладацький аналіз тексту | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
АФ/РГФ | Усний двосторонній переклад | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
АФ/РГФ | Ділова іноземна мова | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
ПТ | Андрогоніка | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
КПС | Акмеологія | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
ППВШ | Комп'ютеризований переклад | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
МВРМСЛ | Методика викладання зарубіжної літератури в культурологічному аспекті | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
РЗЛ | Поетика літератури | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
КЕЕ | Етика науковця | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
АФ/РГФ | Інноваційні технології в професійній діяльності | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
КУМ | Культура української наукової мови для магістра | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
УМ | Українська мова у вимірах сьогодення | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | ||
РЗЛ | Порівняльне літературознавство (компаративістика) | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 13 мнінв, 14 маінв | анотація | |
МБВООЖЗ | Види оздоровчо-рекреаційної рухової активності | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
КПС | Профілактика і корекція відхилень поведінки | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
КФ | Риторика | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
КЕТ | Основи економічної теорії | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
КСОЦ | Соціологія | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
ПДУ | Політологія | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
ТІДП | Правознавство | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
КК | Релігієзнавство | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Валеофілософія та валеологічний потенціал релігії | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Основи наркології | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Спецкурс 1 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | ||
МБВООЖЗ | Спецкурс 2 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | ||
МБВООЖЗ | Спецкурс 3 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | ||
МБВООЖЗ | Радіобіологія | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | анотація | |
ОР | Монтесорі терапія | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 31 здлв | ||
МБВООЖЗ | Види оздоровчо-рекреаційної рухової активності | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
КПС | Профілактика і корекція відхилень поведінки | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Радіобіологія | 3 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
КФ | Риторика | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
КЕТ | Основи економічної теорії | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
КСОЦ | Соціологія | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
ПДУ | Політологія | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
КК | Релігієзнавство | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Валеофілософія та валеологічний потенціал релігії | 1 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Основи наркології | 2 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | анотація | |
МБВООЖЗ | Спецкурс 1 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | ||
МБВООЖЗ | Спецкурс 2 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | ||
МБВООЖЗ | Спецкурс 3 | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | ||
ОР | Монтесорі терапія | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 здлв | ||
МБВООЖЗ | Оздоровча робота в закладах для людей з особливими потребами | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 мздлв | анотація | |
КПТ | Педагогічна майстерність | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 мздлв | анотація | |
КПС | Психологія спорту | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 мздлв | ||
МБВООЖЗ | Спецкурс | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 мздлв | ||
КПС/МБВООЖЗ | Спецкурс/спецсемінар (з практичної психології/з фізичної терапії) | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 12 мздлв | ||
ІСТ | Основи інформаційних технологій | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
МБВООЖЗ | Основи долікарської допомоги | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
МБВООЖЗ | Вікова анатомія і фізіологія | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
ММВПШ | Вітагенні основи розвитку молодшого школяра | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | ||
ММВПШ | Культура фахового мовлення | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
ММВПШ | Сучасна дитяча література | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
ПМПН | Основи педагогічної антропології | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
ПМПН | Основи корекційної педагогіки і психології | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація |
|
ПМПН | Соціальна педагогіка | 2 цикл | 90 | 7 | вечірня | 3 пнв | анотація | |
МНМО | Спецсемінар | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 пнв | ||
ПМПН | Спецкурси | 3 цикл | 90 | 8 | вечірня | 3 пнв | ||
ППВШ | Організація і управління навчальним процесом у ВНЗ | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мпнв | анотація | |
ІСТ | Інформаційні технології у професійній діяльності | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мпнв | анотація | |
ММВПШ | Теоретичні основи вивчення "Мова і література" | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мпнв | анотація | |
ПМПН | Теоретичні основи вивчення "Математика" | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мпнв | ||
ПМПН | Теоретичні основи вивчення "Природознавство" | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мпнв | анотація | |
КПС | Психологія управління | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мдошкв | анотація | |
ППДП | Дитяча література | 1 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мдошкв | анотація | |
МТДО | Художня праця та основи дитячого дизайну | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мдошкв | ||
МТДО | Комп'ютерні технології в роботі з дітьми | 2 цикл | 90 | 3 | вечірня | 1 мдошкв | ||
Примітка: зазначити * нові дисципліни, яких не було в переліку вибіркових дисциплін в навчальному плані, але пройшли затвердження вченою радою факультету та включені до робочого навчального плану спеціальності.
1 цикл
- Деталі
- Автор: moderator
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 2960
Вимоги до оформлення тез конференції «Освіта і наука – 2018»
Тези необхідно подавати в електронному варіанті.
Вимоги до оформлення:
Текст набраний українською, або англійською мовами, надруковані в текстовому редакторі Word. Поля верхнє, нижнє, праве – 2 см, ліве – 3 см. Шрифт TimesNewRoman, кегль 12, абзац – 1 см, міжрядковий інтервал – 1, вирівнювання по ширині аркуша. Максимальний об’єм тез – 1,5 сторінки. Обов’язкова наявність списку літератури та посилань. Редакція залишає за собою право відмови у друці тез, які оформлені без дотримання вимог.
Приклад оформлення тез
Петров Петро Петрович,
студент ІІІ курсу,
Спеціальності « »
Науковий керівник:
доктор наук, професор
Іванов, Іван Іванович
«Як правильно оформити тези конференції»
ТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекстТекст.
Список використаної літератури:
- Деталі
- Автор: moderator
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 2653